رمزگشایی از ۲۹ فقره سرقت کابل های برق در طرقبه شاندیز  ساخت دستگاه‌های تولید کمپوست برای استفاده خانگی انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در قوچان + تصاویر (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعتراف تکان دهنده سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت شتابزدگی و عجله؛ علت ۸۴ درصد از حوادث برقی خراسان رضوی زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد
سرخط خبرها

مسمومیت ۱۸ دانش‌آموز دختر در آتش‌سوزی یک مدرسه

  • کد خبر: ۲۱۵۲۹۹
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
مسمومیت ۱۸ دانش‌آموز دختر در آتش‌سوزی یک مدرسه
آتش‌سوزی در مدرسه دخترانه شاهد ارومیه سبب مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان این مدرسه شد اما نیروهای امدادی به‌موقع خود را به محل حادثه رساندند.

بهگزارش شهرآرانیوز صبح امروز خبری مبنی بر آتش‌سوزی یکی از مدارس ارومیه در فضای مجازی پیچید و خبر آمد که این اتفاق در مدرسه‌ای به نام شاهد در منطقه آبیاری ارومیه رخ داده است. از قضا این مدرسه جنب ایستگاه آتش‌نشانی است و این خبر خوبی بود که حداقل آتش‌نشانان در سریع‌ترین زمان بر سر آتش می‌رسند.

حسین سرباز رشید رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه دراین خصوص اظهار کرد: این آتش‌سوزی ساعت ۸ صبح به آتش‌نشانی اعلام شد و ماموران ما در کمترین زمان به دلیل نزدیک بودن این حادثه خود را بر بالین دانش‌آموزان رساندند.

وی افزود: ماموران حاضر در ایستگاه شماره ۴ ارومیه، با اعزام به محل آتش‌سوزی، آتش محیط را خاموش کرده و دانش‌آموزان را به اورژانس تحویل دادند و خوشبختانه سوختگی در این دانش‌آموزان نبود.

فرزین رضازاده رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث آذربایجان غربی نیز گفت: این آتش‌سوزی در کل مدرسه نبود، بلکه یکی از کلاس‌های درس دچار این آتش‌سوزی شده و با عکس‌العمل سریع دانش‌آموزان و معلمین مدیریت شده بود.

وی افزود: از این مدرسه دخترانه دبیرستانی در ارومیه هیچ سوختگی میان دانش‌آموزان ثبت نشد، ولی مسمومیت ۱۸ نفر از آنان موجب شد آن‌ها را تحت نظر داشته باشیم.

رضازاده بیان کرد: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتور آمبولانس و ۲ دستگاه آمبولانس سبک به محل اعزام شده بود و مصدومین ناشی از اثر دود آتش‌سوزی به بیمارستان منتقل شدند.

۱۸ دانش آموز در حال حاضر در بیمارستان آیت‌الله طالقانی ارومیه تحت نظر بوده و حال عمومی مسمومان مساعد است. این دومین حادثه دانش‌آموزی در هفته جاری است که اتفاق اول نیز تصادف سرویس مدرسه در ارومیه بود که حال همه آنان مساعد است.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->